DÜNYA NASIL MÜSLÜMAN OLUYOR?

Alemlerin rabbi Allah’a hamd olsun.

“Allah’ın yardımı ve fetih geldiği zaman, ve insanların bölük bölük Allah’ın dinine girdiklerini gördüğünde, rabbini hamd ile tesbih et. Şüphesiz o tevbeleri çokça kabul edendir.” (Nasr Suresi)

* Müslüman olduğunu farkedip İslam’a giren hıristiyan genç.
* Avustralyalı ATEİST gencin sıradışı müslüman oluş hikayesi.
* Müslüman olup hacca giden Amerikalıların duyguları.
* Müslüman olan GUANTANAMO muhafızı.
* TONY BLAİR’in gazeteci baldızının ibret verici müslüman oluş hikayesi.
* Kilisede aileleriyle müslüman olan RAHİPLER.
* Müslüman ALMAN ve YUNAN hocalardan dehşet verici vaazlar.
* Konferansta müslüman olanlar.
* İSRAİL İslam devleti olur mu?
* Yeni müslüman olan Çinlinin ibretlik vefatı.
* YAHUDİ HAHAM: İslam dünyanın tek geleceğidir!
* Brezilyalı PAPAZ Latin Amerika’ya islam’ı yayıyor.
* 11 Eylül komplosu dünyaya İslam’ı yaydı.
* Önce hıristiyan bir turist sandılar ama…

MÜSLÜMAN OLDUĞUNU FARKEDİP İSLAM’A GİREN HIRİSTİYAN GENÇ

 “İsa’nın tanrı olmadığına, Tanrı tarafından gönderilen bir peygamber olduğuna inanıyorsun… Ama bunları sadece bir din söylüyor. O halde sen zaten müslümansın kardeşim…”

 (Video Belgeseller)


AVUSTRALYALI ATEİST GENCİN SIRADIŞI MÜSLÜMAN OLUŞ HİKAYESİ

“Hayatın gayesi nedir? Sabahları neden uyanıyorum? İslam hariç tüm dinleri ve hatta mezheplerini araştırdım. Ama ellerinde kesin bir rehber olmadığı için hepsi farklı yorumluyordu. Ve çok güzel şarkı söylüyorlardı… İslam mı? Onlar terörist! Neden araştırayım ki…”


MÜSLÜMAN OLUP HACCA GİDEN AMERİKALILARIN DUYGULARI

“Allahu ekber. Allahu ekber…”

“Hayatımdaki en inanılmaz şey…”

“Açıklanması mümkün değil. Gerçekten inanması zor…“

“Bu yolculuk herkesle kalplerimizi birleştirdi. Kelimelerle açıklanamaz…”

“Arkana hiç bakmadan güvenle yürüyebilmek bambaşka bir duygu…”

“İki çocuğunu kaybetmiş Sudanlı bir kardeşle tanıştım. İletişim kuramadığımız halde kalplerimiz birlikteydi (ağlıyor). Sonra yaratanımızın ortak sözünü paylaştık ve artık o ibadetin içinde ortak dilimiz var…”

“Fotoğraflarla karşılaştırılamaz…”

“Burada zaman kavramı olmadığını iki gün boyunca uyanık kaldığımı farkettiğimde anladım…”

“İnsanlar Amerikalı olduğumu öğrenince tebessümle karşıladılar. Benimle tüm yiyecek ve içeceklerini paylaştılar. “Amerikalı olduğum için benden nefret etmediler…”

“Kesinlikle normal değil. Daha önce tecrübe ettiğim hiçbir şeye benzemiyor..”

“Beni o kadar değiştirdi ki! Bundan masumiyet kazandım…”

“La ilahe illallah…”

 

MÜSLÜMAN OLAN GUANTANAMO MUHAFIZI

“11 Eylül sıfır noktasını görebiliyorduk. Gerçekten bu dine karşı yoğun bir şekilde ihtiyaç duyulan nefret ve öfkeyi oluşturdular… Guantanamo’da 775 kişi… Her zaman gülümseyebiliyorlardı. Ama ben gülemiyordum. Onlarda bende olmayan ne vardı?”

TONY BLAIR’IN BALDIZININ İBRET VERİCİ MÜSLÜMAN OLUŞ HİKAYESİ

Gazeteci, yapımcı, insan hakları savunucusu, Filistin aktivisti Lauren Booth. Filistin’de yaşadıkları sonrasında nasıl müslüman olduğunu anlatıyor:

“Ve şimdi kızımın size söyleyeceği bir şey var” – “Tekbiiir!”

 

KİLİSEDE AİLELERİYLE MÜSLÜMAN OLAN RAHİPLER

Kilisede piyano ve org üzerine de çalışıyordum. Ona dünyada kaç cami var dedim. Dedi milyonlarca. Hiçbirinde piyano veya org yok mu yani! Vay be o halde zengin olabilirim… Sonra rahpi tekrar camiye gitmek istedi. Fakat saatler sonra ancak geri geldiler. Ama bizim rahip beyaz cübbe giyinmişti! – Pete, sen müslüman mı oldun? Dedi ki: “Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü enne mehammedun resulullah”

Eşimle konuşmaya karar verdim. Ona dedim ki “rahip bugün müslüman oldu! İnanabiliyor musun?”

Birdenbire bana dedi ki “boşanmak istiyorum.”. Hey dur konumuz bu değil. Kesinlikle sorun yok! Onlarla hayatta birlikte olmam zaten, kafanı rahat tut dedim.” Dedi ki bir müslüman hrısityianla evli olamaz. “Tamam işte zaten müslüman olmayacağım ben”. Zaten olsam bile onların dininde müslüamn bir erkek başka kadınla evli olabilir. Yemin ederim müslüman olmuyorum. Yani problem yok. Dedi ki “Problem var Müslüamn bir kadın hrıistiyan erkekle evli olamaz. Bu yüzden boşanmak istiyorum.” Sonra dedim ki “Aslında ben de müslüman olmak istiyorum…” Ama az önce yalan söylediğim için beni evden kovdu.

“Rahibi sabah namazı kılarken izlemiştim. Ben de gizlice bir köşeye çekilip secdenin nasıl bir şey olduğunu anlamak istedim. Normalde kilisedeki vaazlarda o kadar çok konuşurdum ki kahvaltılar soğurdu. Ama secdece tek söyleyebildiğim şuydu: “Ya Allah! Bana doğru yolu göster!” O gün ne bir gökkuşağı açtı, ne kuşlar uçtu! Yapmam gereken sadece kendimi değiştirmekti.

Sonra eşim ve babam da şehadet getirdi. Adım adım bir çok insan, bazen yüzlerce kişi birden bu muhteşem ve mükemmel İslam’a girdi. Sonra rahip beni Virginia’da kiliseye çağırdı. 50 yıllık hıristiyan rahip olarak ne duymak istediklerini biliyordum. O gün orada rahibi küçük düşürmeye çalışmadım. Ve kilisede İslam’ın mesajını verdiğimde iki kişi anında şeehadet getirip müslüman oldu. Ve bunlardan biri rahibin kızıydı.”

Hidayet benden değil. Allah kimi hidayete erdirirse o kurtuluşa ermiştir.”

MÜSLÜMAN ALMAN VE YUNAN HOCALARDAN DEHŞET VERİCİ VAAZLAR

“Ben Almanım ve kendime gerçek din İslam’ı seçtim. Ve insanlar sürü halinde bu dini kabul ediyorlar. Ama üzücü olan şu ki, müslüman doğanlar bu dini yaşamıyorlar. Sahip olduklarının değerini bilmiyorlar…”

“Küçük günah işleyen, işlediği günahı küçük görürse, o Allah katında büyüktür…”

 “Artık günahkarları örnek almayı bırakın. Din adamları homoseksüel, bunları mı örnek alıyorsunuz…”

 “Bugün Allah emrini kimseye dinletemiyorsun. Ama Beckham saç şeklini değiştirdi diye, Ronaldinho’nun dişleri yamuk diye bunlar gibi olmaya çalışanlar var…”

“Bu günahları küçük görmeyin. Adem Cennet’teydi. Ama tek bir meyveden yediği için kovuldu. Şeytan ise isyan etmeden önce bizlerin asla ulaşamayacağı mertebede, Allah’ın yakınlığını kazandığı biriydi. Ancak o da Allah’ın tek bir emrine uymadığı için hemen lanetlendi…”

“İki özelliğimiz vardır ki cezaya layıktır ama Allah bunları cezalandırmaz. Ufak bir kazançta aşırı derecede seviniriz. Fakat iyi bir amel işlediğimizde veya ibadetteyken Allah bizi o kadar sevinçli görmemiştir…”

KONFERANSTA MÜSLÜMAN OLANLAR

Yusuf ESTES’in konferansında bir erkek ve bir kadın izleyici müslüman oluyor.

İSRAİL İSLAM DEVLETİ OLUR MU?

Yüzlerce yahudi dinlerini bırakıp müslüman oluyor. İsrail mahkemelerine göre 250 yahudi İslam’a geçti. Son 5 yılda yahudiler İslam’ı sevmeye başladı.

YENİ MÜSLÜMAN OLAN ÇİNLİNİN İBRETLİK VEFATI

YAHUDİ HAHAM: İSLAM DÜNYANIN TEK GELECEĞİDİR!

“İslam dünyanın geleceği olacak. Hıristiyanlık ve yahudilik ise yok olacaktır. Bu tek gerçektir!”

“Kuran ayetleri her zaman diliminde en zor durumda bile kazanmayı başarıyor.”

 

BREZİLYALI PAPAZ LATİN AMERİKA’YA İSLAM’I YAYIYOR

Brezilya’da İslam’ı Türklükle tanırlar. Camileri “Türk Kilisesi” diye bilirler… Özellikle 11 Eylül olayından sonra bir çok insan İslam’a girdi…”

 

11 EYLÜL KOMPLOSU DÜNYAYA İSLAM’I YAYDI

Bush’un ağzından “İslam” adını ilk kez duyup araştıran gençlerin müslüman oluş hikayesi.

 

ÖNCE HIRİSTİYAN BİR TURİST SANDILAR AMA…

Hemen hemen halkın tamamına yakın bir bölümü Müslüman olan Nijer, aynı zamanda dünyanın en fakir ikinci ülkesidir. Nijer’de yolda giderken Kuran sesi duyan Müslüman bir Türk, hemen okuyanların yanına gidiyor. İlk başta hayatlarında hiç Müslüman bir beyaz görmeyen Nijerliler Türk’ü önce umursamıyorlar…

 

yorum yazabilirsiniz

